zły-wilk zły-wilk
493
BLOG

Odcinam się od Mariusza Kamińskiego z PiS

zły-wilk zły-wilk Polityka Obserwuj notkę 4

PiS dystansuje się od narodowców. Kamiński: "Nie wierzę w prowokację policji na Marszu Niepodległości":

http://www.polskatimes.pl/artykul/697669,pis-dystansuje-sie-od-narodowcow-kaminski-nie-wierze-w,id,t.html

Nie mam już zaufania do Mariusza Kamińskiego, którym go darzyłem. Zdobywał je mozolnie działalnością w Lidze Republikańskiej, manifestacjami pod domem Jaruzelskiego, a potem - pracą w CBA. Stracił moje zaufanie, kiedy odciął się na Onecie od Radia Maryja, a teraz - gdy odcina się od marszu.

PiS powinien odcinać się od Palikota, SLD i PO, a nie od innych, prawicowych organizacji.

Rozumiem, że Mariusz Kamiński powoli zmienia target i zabiega teraz o głosy lemingów (tj. centrowych wyborców). Idzie drogą PJN. Mnie już nie reprezentuje.

 Posłowie PiS, którzy byli na marszu, jak poseł Artur Górski, nadal mogą liczyć na mój głos.

 

Jan Pietrzak o prowokacji policji:

zły-wilk
O mnie zły-wilk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka